2009-02-08

Sure as the rain starts to fall


jahajaha, nu ahr man tränat igen. jag känner mig precis som världen ex starkaste man, han i let's dance. mm, så cool och stark är jag nu! efter två månaders träning och slit.
Nu mina damer och herrar tänkte jag presentera mitt första låt tips!

Paolo Nutini- Still crazy

Den låten är så sjukt bra att man kan lyssna på den tills man dör. annars kan man se det så att har man hört låten så kan man dö sen. så braaaa är den! Den blir ju inte sämre av att Paolo ser ut som en gud, låter som en gud och får en själv att känna sig som en gudinna! <3
btw. jag missade gossip girl för första gången i mitt liv, med flit tillochmed! vad händer med mig!

1 kommentar:

  1. Herre gud, jag har älskat Paolo jättelänge och faktiskt aldrig hört den här sången med honom :s Den var helt underbart bra! Har du sett Paolo någon gång? Jag skulle sett honom förra året i Göteborg, men kunde inte, så jag hoppas han kommer tillbaka till Sverige snart :/ Gilla gärna min sida ''Paolo Nutini to Sweden'' på Facebook, så kanske vi kan få hit honom lite snabbare ^^
    Ha det bra! Kram Veronica <3

    SvaraRadera