2009-02-14

alla hjärtans dag!

mm, det är precis vad det är!
härligt. Jag och min syster lovisa har varit goda döttrar, kanske rentav de bästa någonsin......
vi har skickat in hälsningar till kära far, tintin, och tillinte lika kära mor, till NT.
så, saken är bara den att ingen uatv dem har sett den, endast tintin.. vilket jag tycker är ett problem, vi la faktiskt ut 29 spenn var!!!!!!! vilket är en förmögenhet för vissa. inte för mig 8-)

nu ska jag och pappa till farmor&farfar igen.... börjar bli lite uttjatat :P, och vi ska ut till huset som dem aldrig har sett, spännande.
sen blire möte med linda&viking <3

så, ha en skit bra alla hjärtans dag!
massor hjärtan tiller som nu möjligtvis har läst detta.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar